I – asis susitikimas
Startavo TŪM programa „Vizualinio mąstymo strategijos”. Tai integruotų lietuvių literatūros ir vizualinio mąstymo strategijos metodo pamokų ciklas 7b ir 7c klasėms. Mokiniams ir mokytojams edukacijas veda MO muziejaus edukatorės.




II – asis susitikimas
Tęsiasi Tūkstantmečio mokyklų projekto programa „Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose” ir integruotų lietuvių literatūros bei vizualinio mąstymo strategijos metodo pamokų ciklas 7c ir 7b klasėms. Mokiniams vyko edukaciniai užsiėmimai Tauragės krašto muziejuje „Santaka” ir Tauragės rajono savivaldybės Birutės Baltrušaitytės viešosios bibliotekos vaikų literatūros skyriuje. MO muziejaus edukatorės Birutė ir Giedrė mokinius įtraukė į aktyvias veiklas, „kalbino” paveikslus fotografijos galerijoje ir didžiojoje parodų salėje, dirbdami komandose tyrinėjo eksponatus ir kūrė istorijas. Užsiėmimai atskleidė mokinių kūrybiškumą, padėjo pažinti ir įvardinti savo jausmus, mokė klausytis ir pagarbiai priimti kito nuomonę.






III – asis susitikimas
Tęsiasi „Tūkstantmečio mokyklų” projekto programa „Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose” ir integruotų lietuvių literatūros bei vizualinio mąstymo strategijos metodo pamokų ciklas 7c ir 7b klasėms. Mokiniams vyko edukaciniai užsiėmimai Vilniaus MO muziejuje. Edukatorės Birutė ir Giedrė mokinius įtraukė į aktyvias veiklas, „kalbino” paveikslus muziejaus parodų salėje. Dirbdami komandose tyrinėjo eksponatus ir kūrė istorijas. Užsiėmimai atskleidė mokinių kūrybiškumą, turėjo galimybę ,,prakalbinti“ meno kūrinį, kurti istoriją, kurią padiktavo paveikslo idėja, ,,atgaivinti“ skulptūrą, bet svarbu tai, kad MO muziejaus edukatorės, vedusios veiklas, akcentavo socialinę – emocinę kompetenciją ir visas užduotis skyrė komandoms.








